La panera del Montnegre ja té guanyadora!

gener 6th, 2019|0 Comments

Ja estan aquí! Junt amb els reis ha arribat el número guanyador de la panera de Nadal del Montnegre-Josep Carner!! Abans de tot volem agrair a totes les persones que ens heu ajudat en aquest [...]

Primera Excursió de les Ranaies a… Torrelles!

novembre 27th, 2018|0 Comments

Primera excursió de les Ranaies a... Torrelles! Dissabte 10 de novembre: A les 9 hem quedat a Plaça Trilla, tot i que els CAPS I QUEL·LES arriben com sempre tard... Del metro a l’autobús [...]

Primera Excursió de Castors i Llúdrigues

El dissabte dia 10 de Novembre, els Castors i Llúdrigues vam realitzar la nostra primera excursió a Castelldefels. Vam quedar a Plaça Trilla a las 10.00h i, un cop hi era tothom, vam agafar [...]

Primera Excursió de Pioners i Caravel·les

novembre 27th, 2018|0 Comments

Aquest passat cap de setmana (10 i 11 de novembre del 2018) la unitat de Pioners i Caravel·les vam anar d’excursió a la masia d’en Miquel, un dels caps, que està molt a prop del [...]

Primera Excursió de Llops i Daines

El cap de setmana del 10 i 11 de novembre els llops i daines començen la primera excursió del any. Quedem tota la unitat a les 9:15 a plaça Trilla, i anem xino xano [...]

MANIFEST DE LES RANAIES CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

novembre 25th, 2018|0 Comments

En el marc del 25 de novembre, Dia Internacional contra la Violència de Gènere, les Ranaies hem treballat la història de la Joana, una noia de 12 anys com nosaltres que identifica les violències que [...]

Segona excursió de TRUC

març 21st, 2018|0 Comments

Vam quedar tot l’Agrupament dissabte al matí a Plaça Trilla. Un cop allà ens vam dividir en quatre grups per participar en una gimcana que va durar tot el matí. La gimcana va ser [...]

Tercera Excursió de Pioners i Caravel·les.

març 1st, 2018|0 Comments

El cap de setmana del 3 i 4 de Febrer, els Pioners i Caravel·les vam realitzar la nostre tercera excursió, als caus de la Garriga.   Aquest cop vam quedar directament a l’estació de tren [...]

Tercera excursió de Ràngers i Noies Guia

febrer 25th, 2018|0 Comments

El cap de setmana del 3-4 de febrer els Ràngers i Noies Guia vam anar d’ excursió al CAU de Parets del Vallès. Vam quedar a les 9h del matí a plaça Catalunya i vam [...]

Tercera excursió de Llops i Daines!

febrer 19th, 2018|0 Comments

El cap de setmana del 3-4 de febrer, els Llops i les Daines vam anar d'excursió a Sant Celoni. Com sempre vam quedar a pl. Trilla, per fer via cap a Passeig de Gràcia on [...]

Campaments de Nadal de TRUC!

febrer 2nd, 2018|0 Comments

Els TRUC hem marxat aquestes festes de campaments de Nadal! Encara que amb algun imprevist, el viatge d'anada va anar com esperàvem. Després de fer el primer esmorzar a Figueres vam agafar el bus que [...]

Ja ha arribat el Tió de l’Agrupament!

gener 18th, 2018|0 Comments

HEM SALVAT EL TIÓ I EL PUTXET! Quarts de cinc de la tarda i Plaça Trilla ja era plena de gent corrent, saltant i xerrant. Els nervis eren a flor de pell: l’últim cau, [...]

Ja tenim número premiat!

gener 8th, 2018|0 Comments

Ja tenim el premi de la Gran Panera feta per els Pioners i Caravel·les de l’ agrupament, agafeu tots el vostres paperets i a revisar el numero premiat és: 685!!! Aquest numero l’hem tret [...]

Segona excursió de Ràngers i Noies Guia

gener 3rd, 2018|1 Comment

El cap de setmana del 2-3 de desembre els Ràngers i Noies Guia vam marxar d'excursió a Esplugues de Llobregat! Vam quedar a plaça Trilla i vam anar caminant fins a la plaça Francesc [...]

La Panera de Nadal dels Pioners & Caravel·les.

desembre 30th, 2017|0 Comments

Aquestes festes, Els Pioners I Caravel·les ajuden a l’ agrupament a renovar el nostre material més antiquat amb el seu propi projecte, l’especial panera de nadal del Montnegre-Josep Carner! La majoria de productes de la [...]

Segona excursió de Llops i Daines!

desembre 20th, 2017|0 Comments

Dissabte dia 2 de desembre els Llops i Daines vam marxar d’excursió a Sant Sadurní d’Anoia! Vam tenir un trajecte en tren molt animat mentre cantàvem cançons amb les guitarres: “Llença’t”, “Trepitja fort” i “Qualsevol [...]

Primera excursió de Llops i Daines!

novembre 24th, 2017|0 Comments

Dissabte dia 4 els Llops i les Daines vam marxar en tren amb direcció a Llinars del Vallès. Els nervis de la primera excursió es notaven a les cares dels nens i les nenes, però [...]

Primera excursió de Ràngers i Noies Guia

novembre 22nd, 2017|0 Comments

1ª Excursió Noies Guia i Ràngers Camises recent cosides, fulards preparats per embrutar-se.. Comencem el nou curs amb la primera excursió de branca! Quedem ben d’hora tots i totes a la parada de passeig [...]

Primera excursió de TRUC!

novembre 21st, 2017|0 Comments

Primera excursió de TRUC! Som a dia 18 de novembre i després de certs problemes per quedar hem aconseguit posar-nos d’acord i coincidir tots a Pl. Espanya a les 10h. L’Anna Yuste ha arribat súper [...]

Primera Excursió de Pioners & Caravel·les.

novembre 20th, 2017|0 Comments

Aquest cap de setmana passat, el 4 i 5 de novembre del 2017, els pioners i caravel·les vam anar a passar dos dies al poble de Cardedeu, Vallès Oriental. A les 9h del matí del [...]

I que el camí sigui llarg… Passos 2017!

octubre 30th, 2017|0 Comments

Havia arribat el dia. 7 d’octubre: marxem de passos. Plaça Joanic s’ompla de camises de diferents colors, moltes abraçades i petons i fulards penjats al coll. Diem adéu als pares i mares, deixem motxilles [...]

• Agrupament Montnegre Josep Carner

Ens formem per ser millors Caps i Quel·les!

maig 11th, 2017|0 Comments

Tot comença a l'espai Jove, on es duu a terme la formació teòrica per diferents formadors especialitzats en el tema, tractem el següent: Les 3 capes, funcionament i retenció de l'escalfor entre la roba que [...]

Ja el tenim aquí! El LIPDUB del Montnegre Josep Carner!

abril 28th, 2017|0 Comments

Vàrem marxar de campaments de setmana santa, amb un projecte d'agrupament entre cella i cella i aquest era el lipdub. Per aquest projecte hem utilitzat la cançó alegria d'Obrint Pas, cançó que pensem que conté els [...]

• Montnegre

Els campaments de setmana santa!

abril 18th, 2017|0 Comments

Com cada any, des del barri de gràcia hem sortit direcció als campaments de setmana santa, aquest any, a Cornellana, a la casa de colònies Els Falcons. 13 Llops i Daines, 19 Ràngers i Noies [...]

• Els Llops i Daines de l'Agrupament AEIG Montnegre Josep Carner, del barri de Gràcia

Els Llops i Daines marxen a Llinars del Vallès

març 21st, 2017|0 Comments

El cap de setmana del 18-19 de Març, els Llops i Daines del Montnegre Josep Carner hem marxat d'excursió a Llinars del Vallès!! Aquesta vegada només érem 8 nens i nenes, però ens ho he [...]

Els Ràngers i Noies Guia han anat a Olesa de Montserrat

març 20th, 2017|0 Comments

El cap de setmana del 18-19 de Març, els Ràngers i Noies Guia de l'Agrupament Montnegre Josep Carner, hem anat a Olesa de Montserrat. Ben d’hora el dissabte al matí ens vam aixecar per fer [...]

L’excursió de famílies i festa d’agrupament

març 3rd, 2017|2 Comments

El passat cap de setmana, 25-26 de febrer, al Montnegre – Josep Carner vàrem celebrar la festa d’agrupament en format excursió, i és que ja en portem 26, d’anys! Vam marxar ben d’hora des de [...]

• Festa d'agrupament de famílies a CE JOSEP MANYANET Alberg

Marxem d’excursió amb les famílies a fer la festa d’agrupament

gener 31st, 2017|0 Comments

Ja està aquí!! El cap de setmana del 25 i 26 de Febrer farem l'excursió de famílies i la festa d'Agrupament. Enguany anirem a l'Alberg Centre d'Espiritualitat Josep Manyanet, situat "en ple massís del Garraf". [...]

Marxem de passos!

setembre 25th, 2016|0 Comments

Com cada any, fent caliu, aquest dissabte tenim Passos, una excursió molt especial perquè es fan els canvis d’unitat. Quedem Dissabte 1/10 a les 09:00 a Pl.Trilla. Per aquesta excursió recordem que costa 10€ ja [...]

Els Pioners i Caravel·les a Menorca

agost 1st, 2016|0 Comments

Els Pioners i Caravel•les aquest any hem marxat de campaments a Menorca a caminar tot el sud de l'illa, seguint el Camí de cavalls. Vam marxar el 16 de juliol direcció Maó amb l’objectiu [...]

Els Trucs per la costa Brava

juliol 17th, 2016|0 Comments

Aquest any TRUC del Montnegre hem fet uns campaments de platja de 14 dies, del 20 de juliol al 2 d’agost. Vam començar agafant un tren fins a Girona, i d’allà un autobús fins l’Escala, [...]

Els Ràngers i Noies Guia van a les Lloses

juliol 20th, 2016|0 Comments

Equest any, la unitat de Ràngers i Noies Guia hem anat de campaments a Les Llosses, al terreny la Planassa molt a prop de Ripoll. El campament estava envoltat de naturalesa i un petit [...]

Els Castors i Llúdrigues i els Llops i Daines, per Beget

juliol 2nd, 2016|0 Comments

2 de juliol 2016, Pl. Trilla, Barcelona. Camises grogues i taronges juguen i criden per la plaça al voltant de motxilles apilonades. Fulard al coll i emoció a l'aire. És la màgia del cau, l'embruix [...]